hovsing

Alla inlägg den 15 december 2015

Av Hovsing - 15 december 2015 14:48

Min dröm är att bygga ett eget hus från grunden och då menar jag verkligen från grunden, att rita upp huset själv och planera precis hur jag vill ha det. Det första man bör börja med är att välja ut rätt tomt, huset måste placeras på den perfekta tomten. Gärna en tomt med sjöutsikt, eller helst havsutsikt. Jag vill ha en stor tomt med en stor trädgård. Läs mer tomtplanering


Själva huset ska vara ganska stort och ljust med stora fönster. Jag gillar ju att laga mat så ett stort kök är ett måste, där ska man kunna vistas två personer som hjälps åt att laga mat utan att behöva trängas. 


Sovrummet behöver inte vara särskilt stort, där ska man bara sova i alla fall. Däremot badrummet får gärna vara lite större. Man ska få plats med en jacuzzi och en dusch, gärna en bastu också. Sen ska det vara kakel i hela badrummet såklart och en snygg belysning.


Jag vill ha stora öppna rum med högt till taket, det ska inte kännas instängt på något sätt, jag har gärna några få stora rum istället för flera smårum.


 

Något liknande med stora ytor och stora fönster som släpper in mycket ljus.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards